Beauty

8+1 απλες συνηθειες για καθαρο δερμα και ανεβασμενη διαθεση!!!

Ποιες συνήθειες-κλειδιά μπορούν να βελτιώσουν την καθημερινή ποιότητα της ζωής σας, αλλά και να δώσουν άμεσα ένα «bonus» στην εμφάνισή σας; Ανακαλύψτε τους 9 χρυσούς κανόνες!

1. Όχι στα αναψυκτικάΕίναι απλό: προσπαθήστε να αντιμετωπίζετε καθετί που περιέχει ανθρακικό σαν κάτι όχι αληθινό, σαν κάτι που δεν υπάρχει!

2. Καταναλώστε καλές πρωτεΐνεςΒάλτε σε τακτική βάση στο διαιτολόγιό σας τροφές που είναι πηγές καλής πρωτεΐνης, όπως ψάρι ψητό στη λαδόκολλα, αβγά, άπαχο κοτόπουλο στον φούρνο με μυρωδικά.

3.Προγραμματίστε τα γεύματά σαςΙδίως όταν δουλεύουμε, συχνά ξεχνάμε εντελώς το φαγητό. Αυτό είναι άσχημο, ειδικά αν υποφέρετε από κρίσεις υπογλυκαιμίας. Σε αυτήν την περίπτωση, είναι καλό να προγραμματίζετε ακριβώς πότε θα βάλετε κάτι στο στόμα σας.

4. Ναι στα καλά λιπαράΥπάρχουν καλά και κακά λιπαρά. Αυτό που χρειάζεται είναι να αυξήσετε τα πρώτα και να μειώσετε όσο γίνεται τα τελευταία, ώστε να διατηρείτε σε καλά επίπεδα τη γλυκόζη στο αίμα σας, αλλά και την ενέργειά σας μέσα στην ημέρα. Το ελαιόλαδο και το έλαιο καρύδας απορροφούνται και χωνεύονται εύκολα από τον οργανισμό, έχοντας ευεργετικά αποτελέσματα για την υγεία.

5. Ανακαλύψτε τις σούπερ τροφέςΟλοένα και περισσότερο τα τελευταία χρόνια γίνεται λόγος για τα «superfoods», δηλαδή τροφές που συνδυάζουν πληθώρα ευεργετικών ιδιοτήτων, δίνοντας ταυτόχρονα ενέργεια και πολλά θρεπτικά συστατικά όλα μέσα σε έναν καρπό (π.χ. γκότζι μπέρι). Αναζητήστε αυτές τις σούπερ τροφές (δείχνοντας προτίμηση στις ελληνικές καλλιέργειες) και επιλέξτε αυτές που σας ταιριάζουν στη γεύση και στις ιδιότητες.

6. Μην ξεχνάτε το πρωινόΈνα καλό πρωινό δίνει την απαραίτητη ώθηση στο σώμα και ενεργοποιεί τον μεταβολισμό, ώστε να λειτουργεί σωστά όλη τη μέρα.

7. Όχι μετά τις 9 μ.μ.Είναι δύσκολο για την Ελλάδα και ειδικά για εργαζόμενους που τρέχουν όλη μέρα, όμως το να παίρνει κάποιος το δείπνο του το αργότερο έως τις 9 το βράδυ μπορεί να αποδειχθεί σωτήριο τόσο για τη σιλουέτα όσο και για τη διάθεσή του.

8. Τρώτε με ηρεμίαΤο αμελούμε πολύ και πολλοί, τρώγοντας βιαστικά και μηχανικά, αλλά είναι σημαντικό να παίρνουμε τον χρόνο μας για κάθε γεύμα, εστιάζοντας στο φαγητό, αλλά και στους ανθρώπους που είναι μαζί μας. Αυτό εξασφαλίζει ότι η θρέψη θα φτάσει στον οργανισμό με προσοχή, ευγνωμοσύνη και αγάπη. Έτσι όπως πρέπει!

9. Μία μέρα για μέναΚαθιερώστε μία μέρα -ιδανικά κάθε εβδομάδα, αλλά έστω και μία φορά τον μήνα, είναι καλό για αρχή- που θα είναι αφιερωμένη σε σας! Αυτό σημαίνει ότι θα απολαύσετε ένα ξεχωριστό πρωινό με όσα σας αρέσουν και ταυτόχρονα νιώθετε ότι σας κάνουν καλό, θα ετοιμάσετε το αγαπημένο σας πιάτο για γεύμα, θα ασχοληθείτε με μία δραστηριότητα που σας αρέσει (π.χ. κηπουρική) και θα χαλαρώσετε με μία ώρα «σπιτικό spa», κάνοντας ένα αρωματικό αφρόλουτρο και φροντίζοντας το δέρμα σας με scrub και λοσιόν. Να θυμάστε ότι η υγεία και η ομορφιά ξεκινά από την αγάπη προς τον εαυτό μας, οπότε αυτή η συνήθεια αξίζει την προσπάθεια και σίγουρα θα φέρει αποτέλεσμα.

Συνταγές ομορφιάς και διατροφής

Μπάνιο με γάλαΥλικά: 1/2 φλιτζάνι γάλα σε σκόνη, 1 κουταλιά κορν-φλάουρ και 2-3 σταγόνες πορτοκαλέλαιο ή μερικές σταγόνες αιθέριο έλαιο πορτοκάλι σε λίγο αμυγδαλέλαιο

Αναμειγνύετε τα υλικά και ρίχνετε την ποσότητα που θέλετε σε μπανιέρα γεμάτη με νερό. Φυλάτε το μείγμα σε βαζάκι, για να χρησιμοποιήσετε από λίγο περισσότερες φορές.

Μείγμα μπάνιουΞεκινήστε με ένα χλιαρό ντους κι έπειτα ανοίξτε το καυτό νερό και γεμίστε την μπανιέρα. Καθώς τρέχει το καυτό νερό, κρεμάστε στη ροή ένα καλά δεμένο σακουλάκι από τούλι, με ένα χαλαρωτικό μείγμα βοτάνων και λουλουδιών.

Υλικά: 1-2 κουταλιές κουάκερ και 1/2 φλιτζάνι φρέσκα βότανα και λουλούδια (π.χ. ροδοπέταλα) ή 1/4 φλιτζανιού ξερά βότανα και λουλούδια. Για χαλάρωση, χρησιμοποιήστε χαμομήλι και λεβάντα, ενώ για ανανέωση δενδρολίβανο, φασκόμηλο, θυμάρι και ροδοπέταλα.

Μάσκα προσώπου για άμεσο «λίφτινγκ»Υλικά: 1 αβγό χωρισμένο σε κρόκο και ασπράδι, 1 κουταλάκι μέλι και 1/2 κουταλάκι μηλόξυδο

Χτυπάτε το ασπράδι σε σφιχτή μαρέγκα. Αναμειγνύετε τον κρόκο, το μέλι και το μηλόξυδο και προσθέτετε αργά τη μαρέγκα. Απλώνετε στο πρόσωπο, αφήνετε για 20 λεπτά, ξεπλένετε με χλιαρό νερό και απλώνετε ενυδατική κρέμα.

Αντιοξειδωτικό light πιάτο1 κουνουπίδι σε φουντίτσες, 2 κουταλιές ελαιόλαδο, 1 κουταλιά μαϊντανό ψιλοκομμένο. Προθερμαίνετε τον φούρνο στους 180-200. Αναμειγνύετε το λάδι και τον μαϊντανό με το κουνουπίδι. Στρώνετε ένα ταψάκι με λαδόκολλα ή αλουμινόχαρτο, ρίχνετε το κουνουπίδι, το αφήνετε στον φούρνο για 15-20 λεπτά. Γυρίζετε τα κομμάτια και το ξαναβάζετε στον φούρνο για άλλα 15-20 λεπτά.

Αποτοξινωτικός χυμός βοτάνωνΣε 1 λίτρο νερό βραστό, ρίξτε μία πρέζα λουίζα, μία πρέζα ταραξάκο, μία πρέζα σημύδα και μία πρέζα κοτσάνια κερασιάς. Αφήστε 10 λεπτά τα βότανα μέσα στο βραστό νερό, μετά σουρώστε και καταναλώστε το σαν τσάι κατά τη διάρκεια της ημέρας, κρύο ή χλιαρό. Το έκχυμα αυτό βοηθά και στην κυτταρίτιδα.

Δείτε περισσότερες φυσικές συνταγές στο βιβλίο της Μαρίας Μαρίνας Σεραφειμίδου με τίτλο«Μαγειρεύω Καλλυντικά» που κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Παπαδόπουλος. Πάνω από 250 συνταγές για καλλυντικά με φυσικά συστατικά που θα τα φτιάξετε μόνοι σας εύκολα, οικονομικά, με αγνά υλικά. Ζητήστε το στα βιβλιοπωλεία. Σελίδες 224, τιμή 12,99ευρω






love u …marina!!!

Share:

Leave a reply