Healthy FoodSlider

ΡΕΒΙΘΙΑ ΣΟΥΠΑ ΜΕ ΚΙΝΟΑ ΚΑΙ ΤΑΧΙΝΙ!!!

Μια καταπληκτική συνταγή για ένα νοστιμότατο φαγάκι, θρεπτικό  και υγιεινό, καθώς με τα υλικά που χρησιμοποιούμε, έχει όλη τη διατροφική αλυσίδα και φυτικές πρωτείνες.   Άρα είναι και VEGAN!!!!

ΥΛΙΚΑ

1/2 κιλό Ρεβίθια

250 γρ.Κινόα άβραστη

2 μεγάλα κρεμμύδια

Λάδι

νερό

Αλάτι,πιπέρι,μπούκοβο

1 μεγάλο Λεμόνι

2 κουταλιές της σούπας Ταχίνι (εγώ έβαλα ολικής άλεσης)

 

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Στη χύτρα ,γίνεται και σε κατσαρόλα με χ0ντρό πάτο ,ρίχνουμε τα ρεβίθια αφού τα έχουμε μουλιάσει για 10 ώρες περίπου σε καθαρό νερό.

Μετά όταν είναι να τα μαγειρέψουμε ,πετάμε το νερό και τα ξεπλένουμε με καθαρό νερό.

Τά βάζουμε στην κατσαρόλα που έχουμε διαλέξει, μαζί με τα κρεμμύδια κομμένα  σε φέτες,

βάζουμε νερό που να τα σκεπάζει  και λίγο πιο πολύ ,γιατι προς το τέλος θα προσθέσουμε την Κινόα.

Ρίχνουμε λαδάκι μπόλικο και ανακατεύουμε.

Τα μπαχαρικά στο τελος.

Κλίνουμε την κατσαρόλα ή τη χύτρα και μόλις πάρει βράση, αφού το έχουμε στο μάτι στο νο 8 ,το κατεβάζουμε  στο νο 4 , ανακατεύουμε ξανά  και κλίνουμε το καπάκι και μαγειρεύουμε  24 λεπτα .(με τη δική μου χύτρα) .

Λίγο πριν στα 14 λεπτά ανοίγουμε την κατσαρόλα μας και ελέγχουμε άν έχουμε αρκετό νερό.

Αν χρειαστεί βάζουμε λίγο ακόμα νερό ζεστό.

Ρίχνουμε τώρα την κινόα και ανακατεύουμε.

Σε ένα μπώλ διαλύουμε 2 κουτ.σούπας  ταχίνι ,ένα στημένο μεγάλο λεμόνι και λιγο νερό !!!

Ανακατεύουμε καλά χωρίς να έχει σβώλους και σε 10 λεπτά που θα εχει γίνει και η Κινόα(δοκιμάζουμε) ρίχνουμε τα υλικά του μπώλ μέσα στην κατσαρόλα και ανακατεύουμε καλά να πάει σε όλο το φαγητό μας.Ρίχνουμε και λίγο βραστό νερό επιπλέον.

Το αφήνουμε στο μάτι για 2-3 λεπτά,

Κατεβάζουμε και ρίχνουμε τα μπαχαρικά μας.

Ανακατεύουμε να πάνε παντού.

Το καταπληκτικό μας φαγειτό είναι έτοιμο!!!!

Αν παρόλα αυτά το θέλουμε πιο πολύ σουπέ  πάντα ρίχνουμε βραστό νερό.

 

Την συνταγή με το ταχίνι την βρήκα σε ένα βίντεο της Αργυρώς Μπαρμπαρίγου!!!

 

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!

 

LOVE U …MARINA!!!!

Share:

Leave a reply