Healthy FoodSlider

ΤΡΟΦΕΣ ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΑΜΠΕΡΟ ΔΕΡΜΑ !!!

ΟΛΕΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΛΑΜΠΕΡΟ ΔΕΡΜΑ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ !!!!

ΕΔΩ ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΕΤΥΧΕΤΕ!!!!

• Πιπεριές: Χάρη στην υψηλή τους περιεκτικότητα σε βιταμίνη C (περίπου
30 γρ. πιπεριά ωμή περιέχει πάνω από 50 mg βιταμίνης C) βοηθούν σημαντικά στην ανάπλαση και την ανάπτυξη υγιή ιστού στο σώμα και φυσικά
στα κύτταρα του δέρματος. Επίσης, συμβάλλουν στην παραγωγή του κολλαγόνου, παρέχουν αντιοξειδωτική προστασία και διατηρούν την ελαστικότητα της επιδερμίδας.

• Ελαιόλαδο (εξαιρετικό παρθένο): Αποτελεί μία σημαντική φυσική πηγή της
βιταμίνης Ε, που ως γνωστόν είναι μία ισχυρή αντιοξειδωτική ουσία που
βοηθά στην υγεία του δέρματος, των μαλλιών και των νυχιών. Περιέχει
ακόμα φυτοστερόλες, εξίσου σημαντικές για την παραγωγή του κολλαγόνου και την επιβράδυνση της γήρανσης και των ιχνών της στο δέρμα.

• Σολομός (ιδανικά βιολογικός): Το γεγονός ότι είναι μια τροφή πλούσια σε
ω-3 λιπαρά οξέα την καθιστά βασική επιλογή για τη διατροφή μας. Τα
ω-3 δρουν καθοριστικά ενάντια σε πολλές δερματικές διαταραχές, όπως η
ακμή, η ψωρίαση και το έκζεμα, ενώ επιβραδύνουν σημαντικά την πρόωρη
γήρανση.

• Πάστα ντομάτας (ιδανικά από βιολογικές ντομάτες): Η αντιοξειδωτική καροτενοειδής ουσία που ονομάζεται λυκοπένιο προστατεύει την επιδερμίδα
από την ηλιακή ακτινοβολία και μας βοηθά να προλάβουμε τα σημάδια της
γήρανσης. Αν και εμπεριέχεται σε αρκετές τροφές (όπως το γκρέιπφρουτ
και το καρπούζι), η πάστα ντομάτας είναι ο πιο εύκολος, συνήθης και αποτελεσματικός τρόπος λήψης του λυκοπένιου, καθώς έχει δέκα φορές μεγαλύτερο ποσοστό της ουσίας απ’ ό,τι μία ωμή ντομάτα (και η πρόσληψη αυξάνεται καθώς η πάστα μαγειρεύεται!). Ωστόσο, οι λιαστές ντομάτες έχουν
ακόμα περισσότερο λυκοπένιο!

 

Φιλέτο σολομού με ανανά!!!!
Ο σολομός είναι μία άπαχη πηγή πρωτεϊνών που σας βοηθά να αισθάνεστε
πλήρεις, χωρίς την προσθήκη λίπους. Αποτελεί ιδανική αντικατάσταση του
κόκκινου κρέατος.
Υλικά: 1 φλιτζάνι ψιλοκομμένο φρέσκο ανανά, 2 κουταλιές ψιλοκομμένο κρεμμύδι, 2 κουταλιές ψιλοκομμένο κόλιανδρο, 1 κουταλιά ξίδι, 1/8 κουταλάκι κόκκινο πιπέρι, λίγο λάδι, 4 φιλέτα σολομού, 1/2 κουταλάκι αλάτι
Σε ένα μπολ, αναμείξτε τον ανανά, το κρεμμύδι, το κόλιανδρο, το ξίδι και το
πιπέρι και αφήστε τα κατά μέρος. Ζεστάνετε ένα αντικολλητικό τηγάνι γκριλ
με λίγο λάδι σε μέτρια προς υψηλή θερμοκρασία. Αλατίστε τα φιλέτα και μαγειρέψτε τα για 4 λεπτά από κάθε πλευρά ή ώσπου να ξεκολλούν εύκολα από το τηγάνι. Βάλτε σε κάθε πιάτο ένα φιλέτο, περιχύστε με λίγη σάλτσα και
σερβίρετε.

Σαλάτα κατά της γήρανσης!!!
Υλικά: 1/4 φλιτζανιού άσπρα αμύγδαλα, 1 φλιτζάνι άσπρη κινόα, 1 κουταλάκι
μέλι, 1 κουταλιά κρεμμύδι ψιλοκομμένο, 1 κουταλιά κάρυ, 2 κουταλιές χυμό
λεμονιού, αλάτι, πιπέρι, ελαιόλαδο, 1 μήλο κομμένο σε κυβάκια, φυλλαράκια
φρέσκιας μέντας (προαιρετικά),Πιπεριές πράσινες ψιλοκομμένες!
Σε ένα ταψί, καβουρδίστε για 5 λεπτά στον φούρνο τα αμύγδαλα και ψιλοκόψτε τα. Πλύνετε την κινόα και σουρώστε τη (όπως το ρύζι). Βάλτε 2 φλιτζάνια
νερό να πάρουν βράση και ρίξτε την κινόα. Χαμηλώστε τη φωτιά, ανακατέψτε, σκεπάστε την κατσαρόλα και μαγειρέψτε για περίπου 20 λεπτά, ώσπου οι
σπόροι να βράσουν και να γίνουν τρυφεροί. Ανακατέψτε την κινόα με πιρούνι
και αφήστε τη να κρυώσει. Σε ένα αεροστεγές βάζο, αναμείξτε το μέλι, το
αλάτι, το πιπέρι, το κάρυ, το λεμόνι, το ελαιόλαδο και τα κρεμμυδάκια. Ανακατέψτε την κινόα με τα μήλα και τα αμύγδαλα και περιχύστε το μείγμα με το
ντρέσιγνκ του μελιού. Γαρνίρετε, αν θέλετε, με τη μέντα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΟΥ …ΩΡΑ ΝΑ ΛΑΜΨΕΙΣ….!!!

 

LOVE U …MARINA!!!

Share:

Leave a reply